تازه های بازار موبایل برای سال 2011
آنــیتـــا مــو بـــایــل ســـــــــــقز
این سایت جنبه ی تبلیغاتی و ارائه گوشی های جدید می باشد کپی برداری از مطالب این سایت فقط با ذکر منبع امکان پذیر است

 

تازه های بازار موبایل برای سال 2011
در طول سالی که گذشت اتفاقات ریز و درشتی در بازار تلفن همراه افتاد.اپل آی‌فون 4 را راهی بازار کرد، سامسونگ یک گوشی در قد و قواره آی‌فون به بازار عرضه کرد، نوکیا اولین گوشی هوشمندش با دوربین 12 مگاپیکسلی را به بازار آورد...
اپل آی‌فون 4 را راهی بازار کرد، سامسونگ یک گوشی در قد و قواره آی‌فون به بازار عرضه کرد، نوکیا اولین گوشی هوشمندش با دوربین 12 مگاپیکسلی را به بازار آورد، سونی اریکسون گوشی های سری Xperia خود را در دسترس کاربران قرار داد و از سوی دیگر گوگل دو نسخه جدید از سیستم عامل اندرویید معرفی کرد، مایکروسافت هم که مدت ها وعده عرضه ویندوز فون هفت را داده بود پس از یک انتظار طولانی مدت، از این نسخه از سیستم عامل موبایلی خود رونمایی کرد که پس از آن تولیدکنندگان بسیاری آمادگی خود را برای عرضه گوشی هایی مبتنی بر ویندوز جدید مایکروسافت اعلام کردند، اما داستان به همینجا ختم نشد.

به گزارش اخبار خارجی موبنا، سال 2011 میلادی با برگزاری نمایشگاه CES در لاس وگاس آغاز شد و این رخداد بزرگ شاهد محصولات شگفت انگیزی از بزرگ ترین تولیدکنندگان تلفن همراه از سراسر دنیا بود.
سونی اریکسون از گوشی جدیدی با ضخامتی کمتر از آی‌فون پرده برداری کرد، یکی از گوشی های ال جی لقب سوپرفون برای تجهیز به تراشه دو هسته ای را به دست آورد، موتورولا از اولین گوشی با پردازنده 2/1 گیگاهرتزی رونمایی کرد و کاسیو از یک گوشی با پشتیبانی از بلوتوث 4.0 رونمایی کرد. به این ترتیب انتظار می رود در سال 2011 بازار تلفن همراه شاهد رخدادهای عجیب تری باشد و روش ارتباطی کاربران تغییر کند.
بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، اپل ظاهرا در حال برنامه ریزی برای عرضه نسخه دیگری از گوشی آی‌فون با نام iPhone 5 است. البته خیلی نمی توان با اطمینان از برنامه ریزی های اپل صحبت کرد زیرا همیشه برخلاف انتظار طرفدارانش محصولاتی عرضه می کند که کسی از طراحی و ویژگی های آن خبر ندارد، حتی تا زمان دقیق رونمایی از محصول، نمی توان حدس زد محصولی که اپل معرفی می کند چیست و چه خصوصیاتی دارد. با این حال تحلیلگران پیش بینی کرده اند گوشی بعدی اپل از پردازنده دو هسته ای و تراشه گرافیکی قدرتمندتری نسبت به نسخه های قبلی برخوردار باشد، همچنین دوربین پیشرفته تری داشته باشد.
اگرچه بزرگ ترین تولیدکننده جهان در بازار CES 2011 محصول جدیدی عرضه نکرد اما به نظر می رسد نوکیا برنامه ریزی دقیقی برای سال 2011 داشته باشد.
نوکیا که از اوایل سال 2010 وعده عرضه گوشی N8 را داده بود، رونمایی و عرضه آن تا اواخر سه ماهه سوم سال گذشته به طول انجامید.
البته برخلاف انتظار، گوشی N8 با استقبال زیادی از سوی کاربران روبه رو نشد اما نوکیا در سال 2011 قصد دارد نقص هایش را با عرضه N9 جبران کرده و سهم خود را در بازار گوشی های هوشمند افزایش دهد.
در این میان شرکت تایوانی ایسر قصد دارد گوشی Stream را که از صفحه نمایش 7/3 اینچی AMOLED بهره می برد و به دوربین 5 مگاپیکسلی تجهیز شده راهی بازار کند و دل با گوشی Flash خود به بازار خواهد آمد که از نسخه 2.2 Froyo اندرویید و دوربین 5 مگاپیکسلی بهره می برد.
اما به نظر می رسد سامسونگ برای عرضه نسخه دیگری از سری کهکشان خود با نام Galaxy S2 در حال برنامه ریزی است. این گوشی دارای صفحه نمایش 3/4 اینچی AMOLED 2  با وضوح تصویر 720×1280 پیکسل خواهد بود. 
به این ترتیب انتظار می رود 2011 هم سال اندرویید گوگل باشد و بتواند جایگاه اپل را در سراسر دنیا در تسخیر خود درآورد.
 

آنـــیتا مــــوبایل ســـــقز

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: 26 / 1 / 1390برچسب:,
ارسال توسط سامان یوسف پور
آخرین مطالب